GF band vs Logaft Club
GF band vs Logaft Club
همیشه بی کاری بهونه ی خوبی برا نوشتنه...بی کارم!!!
  


 

Do0oset DaRam


بهم میگی دوستت دارم...اما...
چه جوری باور بکنم...تو واقعا دوسم داری...؟
آخه دوستت دارم فقط یه جمله نیست...
کلی حرف ناگفته س که تو یه جمله خلاصه شده...
کلی عشق نادیده س که تو یه نگاه جمع شده...
کلی احساسه...کلی جمله س...
دوستت دارم یعنی...
همیشه کنارم هستی...
دوستت دارم یعنی...
همیشه کنارم می مونی...
دوستت دارم یعنی...
حاضری بخاطر من از خودت بگذری...
دوستت دارم یعنی...
هیچوقت فراموشم نمیکنی...
دوستت دارم یعنی...
دوست داری واسه همیشه تو خاطرم باشی...
دوستت دارم یعنی...
احساس پاکه تو به من...
دوستت دارم یعنی...
تو جاده عشق، هیچوقت دنده عقب نمیزنی...
دوستت دارم یعنی...
تو جاده عشق،هیچوقت از من جلو نمیزنی...
دوستت دارم یعنی...
نه تنها تو راه عاشقی، تو همه جا کنارمی...
دوستت دارم یعنی...
یه عهد و پیمونه ابـــــدی...
دوستت دارم یعنی...
پناهی برای دل من...دل تو...
دوستت دارم یعنی...
طنابی برای اتصال قلب من به تو...
دوستت دارم یعنی...
یه شاخه گل، به وسعت یه گلستان...
دوستت دارم یعنی...
یه ماهی، وابسته به آب...
دوستت دارم یعنی...
تو، وابسته به من...
دوستت دارم یعنی...
انتظار هر ثانیه برای بودن با من...
دوستت دارم یعنی...
تو...
دوستت دارم یعنی...
من...
اینا همه فقط یه تیکه از اون معجزه ی دوستت دارمه...
دوستت دارم انقد بزرگه...که فهمیدنش کار من و تو نیست...
اما لااقل یه چیزو میشه ازش یاد گرفت...
دوستت دارم...
پیوندی احساسیه، بین من و تو، برای هر ثانیه مونده، تا آخر دنیا...
پس اگه دوسم داری...این پیوندو نشکن...
بذار باور کنم واقعا...دوسم داری...
اینارو بهت گفتم و حرفامو شنیدی امــــا...
نمیدونم چرا سرتو انداختی پایین و خجالت کشیدی...
اشک چشاتو گرفت و دستامو رها کردی...
رها کردی...رفتی و حس کردم دوسم داری...
برمیگــــــــــــردی...
اما حالا...
خیلی وقته منتظرم...برنگشتی...
نمیدونم...
شیاد انقد دوسم داری...که  جاده رو با عطر من سفر کردی...
شایدم احساس کردی...اصلا دوسم نداری...
اما انقد میدونم...که اون دوستت دارم گفتنای اون روزات...
حالا انقد تو دلم خونه کرده که...میتونم سرمو بالا بگیرم و فریاد بزنم...
...
دوســــــــتت دارم...
...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Logaft
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت23:36---3 مهر 1390
سلام سپیده جونم
کیف کردی اینم متن داداش به این باهالی
حاشو ببر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 3 مهر 1390برچسب:logaft,,,sulogaft,,,Logaft,,,Sulogaft,,,سپیده,,,GF,,,Gf,,,gf,,,gF,,,GF BAND, توسط logaft
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.