GF band vs Logaft Club
GF band vs Logaft Club
همیشه بی کاری بهونه ی خوبی برا نوشتنه...بی کارم!!!
  


Be Eshghe DiDanet...


تو میگی دوسم داری...
من میگم دوستت دارم...
تو میگی برام میمیری...
من میگم به عشق تو زنده م...
تو میگی همیشه تا ابد کنارمی...
من میگم همیشه با توام،تا نفس کنارمه...
تو میگی به عشق من هرشب اشک میریزی...
من میگم از عشق تو، هرشب اشکامو یادگاری نگه میدارم...
تو میگی هرچی بشه، هرجا باشی،هرکی باشه، من فقط مال توام...
من میگم، هرچی باشی، هرجا باشی،هرکی بشی، مال منی...
تو میگی حاضری بخاطرم، خود کشی کنی...
من میگم حاضرم بخاطرت، از مرگ رد بشم...
تو میگی دنیا رو هم که بهت بدن، به یه تار موی من نمی ارزه...
من میگم یه تار مویه تو، به تموم دنیا می ارزه...
تو میگی وقتی دستامو میگیری، دیگه سردت نمیشه...
من میگم، سردیم تو دستای تو فراموشم میشه...
تو میگی،جلوی آیینه هم که میری، منو کنارخودت میبینی...
من میگم، حتی به سایه مم که زل میزنم، عکس تو رو کنارم میبینم...
تو میگی؛ فردا به دیدنم میای...
من میگم،هرروز میشه ببینمت...
تو میگی...
من میگم..
...........................................
..........................
...............
حالا تو رفتی...
گفتی که برمیگردی اما...الان خیلی گذشته...
هنوزم برنگشتی...
انقد دوری که وقتی هرشب اسمتو زمزمه میکنم، صدامو نمیشنوی...
حتی دیگه خوابمو نمیبینی...
حالا من داد میزنم دوستت دارم...
ولی تو فقط سکوت میکنی...
حالا من میگم برات میمیرم...
ولی تو فقط نگاهم میکنی...
حالا من میگم تا ابد کنارتم...
اما دیگه تو کنارم برنمیگردی...
حالا من میگم هرشب به عشقت، در و دیوار خونه خیسه اشکه...
ولی تو از دوری من، ترسی نداری...
من میگم، هرجا که باشی،هرچی که باشی،هرکی که باشی، من از تو دل نمیکنم...
ولی تو دستاتو به دستام نمیدی...
من تیغو برمیدارم...بخاطرت خودکشی میکنم...
اما حتی جسم بی جونم نمیرسی...
میخوام بگم دنیا رو هم که بدن،من به تار موی تو راضی م اما...
افسوس دیگه جونی برام نمونده...نفسی تو سینه م نیست...
تا حتی یه بار اسمتو زمزمه کنم...
چمشامو میبندم و دل بی کسو به دست خاک میسپرم...
منتظر می مونم که بیای و فقط یه بار...به خاک سرد مزارم چشم بدوزی...
شاید به عشق دیدنت...نفس دوباره جون گرفت...
شاید به عشق دیدنت...
..........
.......
....
...
..
ــــــــــــــــــــــــــــ
Logaft
ــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت20:00---20 آبان 1390
سلام بر همگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آهای نیوشا و سپیدهکجایین صداتون در نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
داداشم ازتون بی خبره...............
درسو بهونه نکنین منم درس دارم
تازه کنفرانسم دارم...............
اومدم زود میام باید پیام گذاشته باشین


مینا
ساعت17:30---10 آبان 1390
سلام جیگر
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
داداش اولش داغ بود ولی بدش که پاک کرد کلی پشیمون شد.
ولی من خوشحالم که پاکش کرده.
آره به خدا معلوم نی چی هست که داداش انقدر دوسش داره.
فقط امیدوارم جوابه ایمیلم رو بده.
البته قبلا هم تو وبش رفته بودم دعوا ولی جواب نداد.
نمی دونم شایدم میترسه.
اما اینبار مثه دفعه قبل دعوا نکردم.
بیشتر سوال کردم.
ببینیم چی میشه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!1
مواظبه خودت باش گلم.
دوست دارم.
بوس بوس.


مینا
ساعت21:53---6 آبان 1390
سلام گلم
می دونم برام کامنت گذاشتی
ولی به لطف لوکس بلاگ تایید نشده بود.


مینا
ساعت21:53---6 آبان 1390
سلام گلم
می دونم برام کامنت گذاشتی
ولی به لطف لوکس بلاگ تایید نشده بود.


مینا
ساعت20:14---15 مهر 1390
به به داداشیه من
چطور متوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحریم خوش می گذره!!!!!!!!!!!!!!!
عالی بود
خیلی خوب نوشتی
دمت گرم


sara
ساعت17:56---15 مهر 1390
سلام با استفاده ازلینک باکس هوشمند سارا با هر تعداد بازدیدکننده که دارید میتوانیید روزانه 3 تا 4 لینک ازمطالب جدید و جذاب وب خود را ارسال و بازدید خودرا به صورت واقعی بالا ببرید
اعضایی که کد لینک باکس را درجایمناسبی قراردهندمیتوانند علاوه برلینک یه بنرتبلیغاتی نیز ارسال کنند
http://sarabox.tk


نیوشا
ساعت17:54---15 مهر 1390
سلام داداشیه گلم!!!!
پستت خیلی قشنگ بود!!!
اصلا تا وقتی تو این وب مینویسی من خجالت میکشم پست آپ کنم!!!!!
ولی چی میشد تا زنده ایم یه پست شاد از داداشمون ببینیم؟؟؟ آرزو به دل نمونیم...ها؟


سپیده
ساعت17:50---15 مهر 1390
داداشی دمت گرمممممممم!!!!
پستت عالی بود
چشم امیدم شمایین دیگه!!!بقیه که آپ نمیکنن از جمله خودم الته!!!!
داداشی نشون میدی که تو کلاسیک نوشتنم یه دونه ای!!!! عاشقتم داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 15 مهر 1390برچسب:, توسط سپیده
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.